loading...
سایت جوک و sms آنلاین
omid بازدید : 419 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (2)
جدید ترین sms های روز با موضوع متفرقه و فلسفی اجتماعی آپدیت شد
تعداد اس ام اس ها 30

sms های سری بیست و چهارم جدید


--آشناهایم غریبه هایی هستند. . . .
که تنها اسمشان را میدانم. . . . .

-آدم فهمیده ای بود
خوب می دانست کجا خودش را به نفهمی بزند . . .

\"\"
بقیه متن در ادامه مطلب

83-دل ما پول کلان خواهد و پیداست که نیست
در جهان نیز همان باب دل ماست که نیست
محنت و رنج نمی خواهم و پیداست که هست
ثروت و گنج دلم خواهد و پیداست که نیست !

 

84-از روي کينه نيست اگر خنجر به سينه ات ميزنند, اين مردمان تنها به شرط چاقو دل ميبرند...!

 

85-قاب گرفتم بــ ِ صورتم آویختم حالا با خیال راحتــ هـــر وقت دلم گرفت \" بُغض مـــی کُنــم

 

86-سخت است با گریه بنویسی دردهایت را
اما بگویند ؛
چه زیبا مینویسی
و لبخندی ساده و .
من در خویشتنم ،
باز هم ؛
همه ام را سکوت فرا میگیرد ...

 

87-ما را یک دل از خوبان جدا نیست/ولی صد حیف خوبان را وفا نیست-----به دوستان دل سپردن کار سهل است/ز دوستان دل بریدن کار ما نیست.

 

88-هیچ چیز نمیخواهم ...
تنها قطره ی ساده ی اشکی
از روی گونه ام بر لبانت ...
و درانتظار چکیدن ...

 

89-به جرم وسوسه...
چه طعنه ها که نشنیدی حوا...!
پس از تو...
همه تا توانستند آدم شدند...!
چه صادقانه حوا بودی...
و چه ریاکارانه آدمیم!. !

 

90-تنهــایـم ...
اما دلتنگ آغــوشی نیستــم...
خستــه ام ...
ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم...
چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز...
ولــی رازی نـدارم...
چــون مدتهــاست دیگــر کسی را \"خیلــی\" دوست ندارم...
فقط خیلـی هـا را دوست دارم

 

91-نگارا...
کمی در مهربانی کوتاهی کن،من بیش از این وسعم نمی رسد...

 

92-ای سرو من..
نظاره کن احساس من چگونه به احترام قدمت،قد علم کرده است..

 

93-بی گناه پای چوبه دار میخندید،انگار نمیدانست دوره ضرب المثلها دیگر به پایان رسیده ...

 

94-دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ، با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی ...
دوست بدار آنهایی را که در زندگیت نقشی داشته اند نه آنهایی که برایت نقش بازی کرده اند.

 

95-رسم زمانه است
اگر نرم باشی تو را له میکنند
اگر خشک باشی تو را میشکنند . . .

 

96-اینجا،احساس،فروشی شده...عشق،اجاره ای شده،...و تنهایی هم برای ما آدم شده...

 

97-اين روزا به همديگه پيامك ميديم،شركت ايرانسلو ميگم خيلي خوبه، پيام ميدم سري جوابمو ميده،خلاصه تنهام نميزاره بخلاف تو كه تنهام گذاشتي...

 

98-مرد بودن یعنی...
ولش کن به درد شما نامردا نمی خوره

 

99-تفاهم یعنی :
ت : توان تحمل تفاوت ها
ف : فهمیدن همدیگه
ا : ازادی در بیان عقیده
ه : همه جوره قبول داشتن طرف مقابل
م : محبت دو طرفه
حالا ببین با طرف مقابلت تفاهم داری یا نه؟ ...

 

100-ای نارفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم ؟
زیر پایم را زود خالی کردی...
سلام پر مهرت را باور کنم ، یا پاشیدن زهر خیانتت را

 

1-من دیگه اون آدم قبلی نیستم ، اما به نظرم این مشکل نیست !
مسئله اینه که من اون آدم بعدی هم نیستم !

 

2-تقــ ـــــصیر داوری نیــ ــــــست!!!!
تقصیـ ـــر خودم اســـت!!! خیــــلــ ــــی بـــــــد بـــــــازی کــ ـــــردم...
داور کـ ــارت قـــرمز را درســت داده اسـت....
مـ ــن از بـــازی زندگی تـــــــا ابـ ــد اخــراجــم!
گـــل هایــ ــم همیشه افســایــــــد...
و عـ ــــــشقم همیشه اوت اســــــــت!!

 

3-نه پیشانی من به لبهای تو رسید ،
نه لیاقت تو به احساس من ...
چیزی به هم بدهکار نیستیم،
هر دو کم آوردیم!!

 

4-\" :برگه ها بالا!
دست ها بالا!
وقت امتحان تمام شد
وقت تو هم تمام شد\"
.. . .
و من نصفه ماندم
مثل سوال آخر..

 

5-شک کرده‌ام ...
به صفحه دوم شناسنامه‌ ام شک کرده‌ام ...
این روزها ...
دارم با کسی زندگی می‌کنم انگار...

 

6-لیوان چای روی میز در انتظار جرعه است...
نه تو می آیی و نه او گرم می ماند...
چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است...

 

7-کدام آدم و حوا ؟!
ما حاصل یک جهش در ژن آفتاب پرستیم ….
اینگونه که به سرعت رنگ عوض میکنیم..

 

8-مرا اینگونه باور کن ، کمی تنها کمی بی کس / کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده

 

9-چو نی می نالم از داغ جدایی / دریغا ای نسیم آشنایی
چنان گشتم غبار آلود غربت / که نشناسم که خود بودم کجایی

 

10-خیلی وقتها...
خیلی دیر آدمهای اطرافت را میشناسی...
آن وقت تازه یاد میگیری به خیلی ها بگویی...
لطفاً جلوتر نیا...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به روزترین سایت تفریحی جوک و sms آنلاین sms یاب روز لطیفه و جوک های جدید ویژه عید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1,197
  • بازدید سال : 15,449
  • بازدید کلی : 59,220
  • کدهای اختصاصی
    جوک های آنلاین

    جدید ترین جوک های روز فقط در اینجا