loading...
سایت جوک و sms آنلاین
omid بازدید : 648 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

سری جدید جوک و لطفه های خنده دار

تعداد جوک ها=30

 

--به غضنفر میگن چطوریه هر چی تیر میزنی دقیقا میخوره وسط سیبل،میگه آخه من اول تیر میزنم بعد سیبل می کشم.

 

--مژده،مژده
اکنون شما میتوانید در کمترین زمان با استفاده از پراید سفری کاملا آرام به ان دنیا داشته باشید.
"
سایپا مطمئن"


بقیه متن در ادامه مطلب

92-یعنی یه 20 سال دیگه یه دهه هشتادی می خاد واسه ما تو 4جوک بگه ما دهه هشتادیا نسله سوخته ایمو بعد به دهه نودیا بگه: شما دهه نودیا یادتون نمیاد.:o خدا رو شکر که دکترا جوابم کردنو گفتن 5 سال دیگه بیشتر زنده نیستم.:)

 

93-رفتم 3تا ریکا خریدم داداشم میگه طعمش چیه؟؟
من =)))
اسانس =)))
طعم :((
داداشم ;))

 

94-میگه تو کوچمون دختری قد بلنده ناز میکنه بابا دختر کوچه ی ما وحشی شده گاز میگیره ای بابا =)))))

 

95-بابا چه وضعیه به غرآن بچه آبجیمو ناز میکنم دندون نشون میده بابا ملت بچه هاشونم اعصاب ندارناا اصلا یه وضعی =)))

 

96-مژده،مژده
اکنون شما میتوانید در کمترین زمان با استفاده از پراید سفری کاملا آرام به ان دنیا داشته باشید.
"
سایپا مطمئن"

 

97-فواید انگشت کوچیک پا
به ستون یا دیوار گیر کند وباعث گریه ی ما شود و سته چشم مارا تمیز

 

98-"پول گاز را جدا میدهیم پول آب را جدا"
یادش به خیر روزی به این میخندیدیم!

 

99-یه جوک خاطره انگیز :
یه روز یه مورچه عاشق یه فیل میشه ولی فیلِ قبول نمیکرده ، مورچه دنبالش میکنه میگه صبرکن من عاشقتم! صبرکن! یهو میفته توی جای پای فیله میگه : افتادم تو دام عاشقی نفهمیدم نفهمیدم :)))

 

100-رفتم خونه خالم دیدم بجای تلوزیون LCD یه تلوزیون پلاسمای کوچیک گذاشتن.از مامانم پرسیدم چرا میکه بچه هاش با توپ زدن به شیشش سوخته.یعنی بچه در این حد؟

 

101-يني من يه سري حقايقي راجع به خانوما كشف كردم كه خودم هنو هنگم:
اگه شوهرم به من كمك كنه دوسم داره ولي اگه داداشم به زنش كمك كنه زن ذليله!!
اگه مامانم به من حرفي بزنه خيروصلاحمو ميخواد اگه مادر شوهرم حرفي بزنه داره تو كارام دخالت ميكنه!!!!!!!
من بدون غرض گفتم ولي خواهر شوهرم ميخواست منو تحقير كنه!!!!!!!

 

102-میدونی چی بدتراز فحشه؟؟
مشترک گرامی باشارژ20000 ریال دیگر برنده ی200ریال اعتبار داخل شبکه ایرانسل شوید....
یعنی چی فک میکنه؟؟؟؟

 

103-اصن هیچ لذتی تو این نیست که انار و نارنگی بخوری
و لباس مشکی یا سرمه ای تنت باشه و دستاتو نشوری!
شمام آیا؟! :d

 

104-آقــا یه جا مهمون بودم پيرمرده بعدازهفتاد سال زندگي مشترك زنشو اينجوري صدا ميكرد: عزيزم، زندگيم، عسلم، شيرينم، عجقمممم، خوجکلممم
توي يه فرصت يواشكي ازش پرسيدم رمزعشق و علاقه بين شما بعد از اين همه مدت چيه؟؟
-
پيرمرد:ده سالي هست كه اسم اين عجوزه رو فراموش كردم اگه بفهمه:))))

 

105-یارو اومده سوار مترو کرج شده میگه این مترو کرجه میگم اره میگه مستقیم میره کرج میگم
پـَـ نـَـ پـَـ
یه سر میره شمال با بچه ها یه غلیون میکشیم بعد میره کرج

 

106-یك روز ملانصرالدين خرش را در جنگل گم مي كند. موقع گشتن به دنبال آن يك گورخر پيدا مي كند. به آن مي گويد: اي كلك لباس ورزشي پوشيدي تا نشناسمت!

 

107-زیبا ترین روز یک ایرانی می دونید با صدای کی آغاز میشه ؟
.
.
لـــــــــــــوازم منزل خریداریم
ضایعات خریداریم !
کمد فرش کهنه خریداریم !!

 

108-شما یادتون نمیـاد ..
یه زمانی بعد از قیژژژ قیژژژ مودم
میرفتیـم یــاهـو .. Asia Global Chat
توی رومای یـاهـو به طرف PM میزدیم میگفتیم ASL Plz !!
مثل الان تکنولوژی انقد پیشرفت نکرده بود !!!

 

109-یکی هست تو قلبم...

که هر شب واسه اون مینویسم و اون گاوه :))

 

110-مامان من وقتی که حس آشپزیش خییییییلییییییییی گل میکنه میره تو آشپز خونه و هر چی دستش میاد رو تو غذا میریزه وبه خورد ما میده!!!!!!!!!!
بعد هم که ازش میپرسیم اسم غذا چیه میگه قاطی پلو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما هم از این جور غذاها میخورین یا فقط ما از همچین معجون های لذیذی لذت میبریم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

111-به غضنفر ميگن ديويد بكهام رو ميشناسي؟ميگه:آره بابا سر كوچمون تعويض روغني داره

 

112-غضنفر راديولوژيست ميشه يه مريض مياد جواب عكسشو بگيره بهش ميگه يه دنده سمت راست قفسه سينتون شكسته بود كه من با فوتوشاپ درستش كردم!

 

113-مامانای گرامی وقتی یه دختر چلاغو به پسر سربه زیر و خجالتیتون معرفی میکنی معلومه بچه تا چهل سالگی مجرد میمونه اخه چه توقعی دارین؟

 

114-دلار گرون شد
شکست عشقی زیاد شد
گشنگی زیاد شد
اس ام اسا کم شد
از بند های بالا این نتیجه عاید من شد که وقتی شکمم قار و قور میکنه فک میکنم اس ام اس اومده :(

 

115-خواهرو و برادراي دهه ي شصت و هفتادي گلم حالا كه پسر دونگ يي ازدواج كرده با او سنش بهتره به ماماناتون بگين در اولين فرصت يه دبه ترشي بگيره براتون همچين با سر بريد توش كه ديگه بيرون نيايد.من كه دارم ميرم.ديگه با ديوار بتني هم كار درست نميشه وضع خــــــــــــــــــــــــــرابه عجيب.

 

116-غضنفر : به نظر تو چرا غواصا وقتی میخوان بپرن توی آب به پشت میپرن؟
حیف نون : چون اگه به جلو بپرن میوفتن توی قایق
(
خواهشا بد و بیراه نگین خودم هم نظرم اینه که بیمزه بود )

 

117-واقعا این جذابیتی که برنامه ی خاله شادونه موقع درس خوندن داره ال کلاسیکو نداره!!!

 

118-اگه من دانشمند بودم قطعا یه رباط اختراع میکردم که فقط با قمه بیفته دنبال کسی که دمپایی دستشویی رو خیس میکنه!
والا!!!!!

 

119-تنها چيزي كه بزرگ شدن به من اموخت اين بود كه :
دنيا فقط ميتونه شبيه ترسناك ترين كارتون هاي بچگيم باشه

 

120-چرا وقتی به یکی میگن ادای بچه های کوجیک رو دربیار فورا صدای گریه بچه رو در میاره؟؟
چرا هیشکی تا حالا به پی پی کردن داخل شلوارش فک نکرده؟؟
نابغه ای هستم آآآآ

برچسب ها جوک طنز , جوک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به روزترین سایت تفریحی جوک و sms آنلاین sms یاب روز لطیفه و جوک های جدید ویژه عید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 486
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 639
  • بازدید ماه : 1,181
  • بازدید سال : 15,433
  • بازدید کلی : 59,204
  • کدهای اختصاصی
    جوک های آنلاین

    جدید ترین جوک های روز فقط در اینجا