loading...
سایت جوک و sms آنلاین
omid بازدید : 477 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

سری اول جوک های داغ

 

--مادره خطاب به پسرش: نيوتن رو ميشناسی ؟
پسره :نه كی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش !
پسره: خيلی خوب ، پارميدا رو ميشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش

 

--مي دوني اوج بدبياري يه خانم كجاست؟
اينكه بره بهشت...
ولي ببينه فاميلاي شوهرش هم اونجان!!

جوک های داغ

بقیه متن در ادامه مطلب

 

 

3-مادره خطاب به پسرش: نيوتن رو ميشناسی ؟
پسره :نه كی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش !
پسره: خيلی خوب ، پارميدا رو ميشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش :|

 

4-من كرم لايك كردن داشتم يني قبله اينكه كامنتيو بخونم لايك ميكردم اومدم اين عادتو ترك كنم دفه بعدي ك اومدم هيچيو لايك نكردم شب ك خوابيدم خواب اون دنيارو ديدم ك بم ميگفتن تو اين كامنتايي ك خونديو ازش لذت بردي لايك نكردي جوابگو باش منم از خواب پريدم اومد ٤جك همه رو دوباره لايك كردم:| خو چيكا كنم ديگ يكي يه راه پيشنهاد كنه ك اين عادتو ترك كنم عوارضم نداشته باشه ممنون:)

 

5-مدل مو در چند دهه اخیر و آینده:
دهه های 40 تا 55: بسیارمرتب ورسمی شونه میزدن که خط فرق یه میلی هم اینور و اونور نمیشد
دهه 55 تا 65:مدل کج و یه ور و بسیار مثبت
دهه 65 تا 75:موهای فرفری و دم طوقی و پش بلند و شهلایی:-)
دهه78 تا 85:رپ مد شده بود و تیپ های سوسولی و فرق وسط
از 85 تا الان: اوج جنگولک بازی و مدل های مختلف:)) تازه گی ها هم که صبح که از خواب پا میشند همونجور نا مرتب میان بیرون چون مده:)))
دهه 1395 تا 1400:صبح که از خواب پا میشند با کله میرن تو دیوار که موهاشون کف سرشون له بشه و بیان بیرون:)))
از دهه های بعد فک کنم قیافه ها یه چیزی تو مایه آدم فضایی ها بشه که تو جنگ ستارگان نشون میداد:-))

 

6-فرق بین فیلمای ترکی و ایرانی میدونید چیه؟!
تو فیلمای ترکی آخر فیلم دختره میمیره ولی تو فیلمای ایرانی آخرش پسره میمیره:)))
جالبه تو فیلمای ایرانی اگه دختره قرار باشه بمیره پسره رو هم باهاش میکشند:)))

 

7-آقا دیروز سر کلاس فیزیک استاد گفت هفته دیگه امتحان میگیرم.باور کنید. به جان خودم 3 ثانیه نشد یه دختره گفت استاد الان آماده نیستیم.میشه هفته ی دیگه امتحان بگیرید؟
هنوز هر موقع یادش میوفتم میزنم زیر گریه
بدبختیم ما پسرا
اونایی که قبول دارن بزنن لایکو

 

8-من تو حالتهايه عادي با دهنم نفس ميكشم نميدونم چرا سرما ميخورم اصرار ميكنم ك حتما با بينيم نفس بكشم؟؟؟؟

 

9-كيا يادشونه مادرمون تا از سفره بر ميگشت سريع ميرفتيم از خوردنيايي ك اورده بود شكلاتاشو برميداشتيم؟؟؟:))

 

10-کدوم پسری مثل من با روسری رفته حموم زنانه ؟ فکربد نکن کوچولو بودم

 

11-دقت کردید..فقط در 2جا و در 2 برحه ی زمانی با فاصله ی طولانی دخدرا و پسرا کنار هم هسن!!
اول:پیش دبستانی
که خب هیچ کدوم هیچی سرشون نمیشه.(جز من)
دوم:دانشگاع
که همه بحححححححححله (البته جز من):D
عاقا خب این وسطش چیه؟؟
چرا وقفه میندازید؟ :/
الان خوبه یه انسان شریفی مثه من 200 تا پرونده تو امنیت اخلاقی داره؟:(
لدفن مسولین رسیدگی کنن با اون نوناشون:))

 

12-از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم

 

13-اين چ رسم مسخره اي ك خارجيا دارن؟؟؟؟زانو ميزنن جلو طرف خاستگاري ميكنن:|
خو عزيزم مثه يه مرد پاشو خاستگاري كن اگرم گفت نه يه ٤ ليتر اسيد بپاش تو صورتش:))

 

14-اينقد گفتين خانوما بلد نيسن پاركدوبل كنن يه مدت پيش خانومه جلو چشم پارك دوبل كرد ازش نرم افزار فتوشاپشو پرسيدم:|

 

15-عاقا جریان چیه ک وقتی مستقیم از یه نفر میپرسی تا حالا مزه ی "مُف"رو چشیدی؟میگه:
نععععع،وییییییی،اییییییی،اویییییییی!
ولی غیر مستقیم همه میدونن شوره!!:|

 

16-اگه یه نفربره توگردبادچی میشه؟
.
.
فکرکنین...
.
.
خوخاکی میشه دیگه نه!

 

17-دوستم بهم اس داده 1شماره نوشته گفت این شماره ومیشناسی؟
من:نه.
دوستم:یعنی تو شماره منو نمیشناسی؟واقعا برای خودم متاسفم ک همچین دوستی دارم .دیگه جواب اسم رو نده خداحافظ برای...
دوست خود درگیر داریم ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما بگین

 

18-عاغا اين جوك هست كه غضنفرازپشت ميزنه به يه ماشيني بعدباكلي التماس طرفو راضي مي كنه ميره بعدچند مترجلوتردوباره ازپشت ميزنه به ماشين همون يارو سرشو ازشيشه ماشين بيرون مي كنه مي گه برو برو من بودم
همين اتفاق واسه من افتاد،داشتم مي رفتم قزوين دانشگاه نزديكاي هشتگردترافيك بود بعد يكي ازپشت زدبهم اومدم پايين نگا كردم ياروام اومد آقاببخشيدواينا رفيتم دوباره چند مترجلوترزدبه جان خودم سرشو آوردبيرون گفت آقا ببخشيد من بودم دوباره چيزي نشدبرو،همون لحظه ياداين جوك افتادم تاخودقزوين اتوبان گازمي گرفتمااا

 

19-امروز رکورد درس خوندنو شکستم..۵ ساعت
شامل:
1ساعت با خودکار بازی کردم و نحوه ساختنشو هم یاد گرفتم
1ساعت هم به گل های فرش خیره شدم و به ظرافتش پی بردم
1ساعت با مورچه کنار کتاب درد و دل کردم
۲ساعت هم به جلد کتاب و عکس هاش نگاه کردم تا مفهومشو در یابم :|

 

20-این اس ام هست که میگه چجوری بهش بگـــم دوستت دارم؟؟؟
-خیلـــی راحت بهش بگو
باشــه ، بیا باتو تمرین کنیم
دوســتت دارم
-منـــم دوســتت دارم ، حالا برو بهش بگو
بهش گفتم :)
دادم به عشقم گفتم من یکی رو دوست دارم چه جوری بهش بگم
گفت نمیدونم
گفتم پس تو چه دوستی هستی راهنماییم کن
گفت یکی باید خودموو راهنمایی کنه:((

 

21-خدا پدر و مادر مارک رو بیامرزه که فیسبوک رو ساخت.اقلا اگه دو فردا دیگه کاره ای نشدم یکی از مادرم بپرسه دخترت چیکاره س ؟ میگه تو فیسبوک ادمین پیج بچه های دهه هفتاد با 62هزار عضوه :))

 

22-من نمیخوام زن بگیرم میدونید چرا؟
چون نمیخوام شب از دیدن چهره اصلی زنم وحشت کنم

 

23-میخوام امروز به سلامتی خودم بزنم
به سلامتی من که بعد رفتن تو(اولین اخرین عشقم)دیگه دلمو به هیچکی ندادم
به خدا از من کم پیدا میشه پس قدر خودمو میدونم این اسمش دله عروسک دخترا که نیست بدمش به هرکسی

 

24-اهای دخترای که با احساسات پسرا بازی میکنید این را بدانیید که حتما پسر پیدا خواهد شد با احساسات شما بازی کند دست بالای دست خیلی زیاد

 

25-یاد یچگ هامون بخیر
النگ دولنگ بازی میکنن خیلی قشنگ
ما دوتا داداشیم
سرندی پیتی
هاج زنبور عسل حنا....وخیلیا دیگه
به خدا یادمه بچه بودم دوست داشتم یه روزی بزرگ شم همیشه مثل ادم بزرگا رفتار میکردم الان میفهمم بدترین ارزومو کردم دوست دارم برگردم دوران بچگی

 

26-قليون يه درس خوب به آدم ميده :به پاي کسي بسوز که نفسش رو خرجت کنه !!!!

 

27-مي خواستي با آن دختر ازدواج کني چي شد؟
جواب رد داد. چون گفتم ليسانس بيکاري دارم.
خوب ، آدم عاقل! مي گفتي عموت ميلياردره!
اتفاقا گفتم! رفت با عموم ازدواج کرد.

 

28-يه ســـريام 5 تا خــط با 5 تا گوشـــي دارن ولـــي وختي مي خاي گيــرشـــون بياري حتمـــن بايد زنگ بزنـــي به نــنـــشــون ،
بگـــــي : اين تووووله سگه شوما كجاست؟؟؟؟؟

 

29-يه روز يه كاميون گلابي داشته توي جاده مي رفته كه يه دفعه مي‌افته توی يه دست‌انداز، يكي از گلابي‌ها مي‌افته وسط جاده، بر مي‌گرده به كاميون نگاه مي‌كنه و ميگه: گلابي‌ها، گلابي‌ها! گلابي‌ها ميگن: گلابي، گلابي! كاميون دورتر مي شه، صداشون ضعيف‌تر مي شه.
گلابي ميگه: گلابي‌ها، گلابي‌ها! گلابي‌ها مي گن: گلابي، گلابي! باز كاميون دورتر ميشه، گلابي ميگه: گلابي‌ها، گلابي‌ها!
اما صداي گلابي ديگه به گلابي‌ها نمي‌رسه! گلابي‌ها موبايل راننده رو مي گيرن و زنگ ميزن به موبايل گلابي، اما چه فايده كه گلابي ايرانسل داشته و توي جاده آنتن نمي‌داده! گلابي يه نفر رو پيدا مي‌كنه كه موبايل دولتي داشته، زنگ مي‌زنه به راننده و مي گه: گوشي رو بده به گلابي‌ها، وقتي كه گلابي‌ها گوشي رو مي گيرن، گلابي ميگه: گلابي‌ها، گلابی ها! گلابی ها می گن: گلابی، گلابی!
.
.اون شور و اشتیاقتون تو حلقم ،
واقعا دوست دارين باز هم ادامه داشته باشه ؟!

 

30-دختره رو والش نوشته : خوش بحال "حوا " که هیچوقت ترس هووو تو دلش نبود ..........
یکی از گل پسرا هم کامنت گذاشته : البته خیال " آدم " هم راحت بود چون هنوز BMW تولید نشده بود :)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به روزترین سایت تفریحی جوک و sms آنلاین sms یاب روز لطیفه و جوک های جدید ویژه عید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 486
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 1,180
  • بازدید سال : 15,432
  • بازدید کلی : 59,203
  • کدهای اختصاصی
    جوک های آنلاین

    جدید ترین جوک های روز فقط در اینجا